Zelfverdediging moet niet agressief, maar wel effectief zijn. Bij Aikibudo Nieuwerkerk wordt respectvol met elkaar getraind om op een verantwoordelijke maar leuke manier zelfverdediging te leren. Aikibudo is geschikt voor zowel mannen als vrouwen vanaf 8 jaar.

De lessen worden op donderdag avond en  zondag ochtend door Thomas Boer (3e dan Aikibudo). Thomas is rijksgediplomeerd docent en aangesloten bij de Judo Bond Nederland (JBN). De jeugdlessen worden verzorgd op de zondag morgen en worden gegeven op hetzelfde moment als de les van de volwassenen waardoor het dus mogelijk is om tegelijk met je kids te kunnen trainen!

Kom ook een gratis proefles meedoen. Een lange trainingsbroek en t-shirt is voldoende. Wanneer je het na de proefles nog leuk lijkt kan je voor de aantrekkelijke introductieprijs van slechts 10 euro 4 lessen proberen! Wil je uiteindelijk lid worden is de prijs voor de volwassenen slechts 35 euro per maand. Check de informatie over de jeugdlessen en de wapenlessen voor de daarbij behorende prijzen en de gezinskorting!

Wil je een impressie van onze lessen, zoek Aikibudo Nieuwerkerk dan op Facebook of Instagram voor foto’s en filmpjes!

Voor meer info kan je mailen naar Dit mail adres of gebruik daarvoor ons contactformulier.

Lestijden

donderdag 20:15 – 21:30
zondag 10:30 – 12:00

Comenius College
Fresiaveld 20
2914PN Nieuwerkerk a/d IJssel

Volg onze activiteiten op Facebook!

aikibudo